Kalwaria się reklamuje


Dariusz Olejniczak

|

Gość Gdański 10/2014

publikacja 06.03.2014 00:00

Kalwaria Wejherowska wystąpiła w spocie reklamowym konkursu promującego najlepsze projekty turystyczne i kulturalne w Polsce, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.

Kościół Trzech Krzyży Kościół Trzech Krzyży
UM w Wejherowie

Konkurs „Polska Pięknieje – 7 cudów funduszy europejskich” jest organizowany od 7 lat przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i ma na celu wyłonienie i promocję najlepszych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Nagrody przyznawane są w 7 kategoriach, takich jak rewitalizacja, obiekt turystyczny, turystyka aktywna, produkt turystyczny, turystyka transgraniczna, miejsce przyjazne dzieciom i zabytek.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.