Nowy numer 13/2024 Archiwum
  • Georg
    09.08.2011 17:33
    Ma ten "rzad" wogole jakies stanowisko?
    AMATORZY udawania, ze cos robia.
    • piotrp
      09.08.2011 20:20
      Georg.
      w ogóle pisze się odzielnie. a w ogóle to rząd ma stanowisko w sprawie Polski od 4 lat.
      doceń 0
    • Aldona
      13.08.2011 21:44

      Niestety, ten RZĄD ma stanowisko i postępuje zgodnie z oczekiwaniami. Ten RZĄD to nie zgraja nieudaczników z PIS z opiekunem Alika na czele.
      Ten RZĄD w przeciwieństwie do innego nie przylożyl reki do śmierci B.Blidy i Leppera.
      • Malina-m3
        13.08.2011 22:18
        Malina-m3
        Oj, Aldona... Co to za pomówienia i oszczerstwa? A odnośnie stanowiska, Prawo i Sprawiedliwość w przeciwieństwie do Platformy Obywatelskiej jest za prawem naturalnym - a to jest ważne.
        doceń 1
        0
      • piotrp
        13.08.2011 22:50
        Wybacz Malina-m3,
        ale piszesz nieprawdę. Śp. Para Prezydencka, była za dotychczasowym prawem w zakresie życia poczętego. Dlatego O. Rydzyk nazwał Marię Kaczyńską "czarownicą". Również Jarosław Kaczyński do niedawna wypowiadał się w tym duchu. Uważam, że tylko ze względu na wybory zmienił zdanie, bo to nic nie kosztuje. Poza tym PiS nie poparł w 2007 roku LPR i Giertycha, aby wprowadzić do konstytucji ochronę życia od poczęcia.
        pozdrawiam,
        doceń 0
        0
      • Malina-m3
        14.08.2011 14:02
        Malina-m3
        Trochę trudno mi w to uwierzyć. No ale nie jestem politologiem, mogłam czegoś nie słyszeć... w każdym razie wiem, że PIS było za obywatelskim projektem.
        doceń 0
        0
  • David
    09.08.2011 18:34
    matko, jak ci ludzie mnie denerwują...
    nie mają zdania, ale i tak będzie jak Tusk sobie wymyśli! :/
    • piotrp
      09.08.2011 20:23
      Dawid,
      Tusk nie jest myślicielem, ale masz rację będzie tak jak postanowi Premier rządu, bo to jest dobere dla Polski i Polaków.
      doceń 0
  • JEST
    09.08.2011 18:58
    POSŁOM PO I PSL POŚWIĘCAM.


    http://www.youtube.com/watch?v=6LN_S66mpl4&feature=related
    doceń 0
  • JEST
    09.08.2011 18:58
    POSŁOM PO I PSL POŚWIĘCAM.


    http://www.youtube.com/watch?v=6LN_S66mpl4&feature=related
    doceń 0
  • Daniel
    09.08.2011 19:29
    Tak ogólnie to bądźmy szczerzy,my katolicy i ludzie dobrej woli przegrywamy walkę o jakąkolwiek morlaność.Zepsucie tak już się rozpanoszyło, że bedzie cięzko cokolwiek szybko zmienić.Sytuacja w Polsce przypomina hiszpańską gdy przed ''Erą Zapatero''rządziła ''Prawica''PP.Ta sama sytacja ,identyko.Ja widzę to tak:Jeśli Bóg nie zmieni cudownie planów to w tym roku znów wygra ta sama partia.Będzie rządzić przez 4 lata do 2015 (W końcu prezydent jest z tej samej ''opcji'' i wtedy kończy kadencje też w 2015 i jak znam zycie ludzie zagłosują dlatego na PO bo nie chcą kłótni prezydent-premier gdyby inna ''konserwatywniejsza''partia wygrała.Trochę się jeszcze przez te 4 latka ''rozmiękczy'' społeczeństwo na tle życia,moralności, a wtedy w 2015 roku wygra SLD z Palikotem i coś jeszcze na dodateczek i zacznie się ''jazda''.Owszem ostatecznie Bóg zwycięży w naszym kraju,ale jakim kosztem i za ile lat.Czy chcemy takie przebiegu historii??.Robmy coś,wyłaśmy na ulice,różańce w dłoń...Jest nieciekawie.
    • piotrp
      09.08.2011 20:30
      Daniel,
      Masz rację, że przegrywamy walkę o moralność. Ale to nie jest wina braku stanowiska rządu. Przegrywamy , bo my jesteśmy zepsuci moralnie. Jeżeli chcesz to możesz z różańcem w dłoni wyjść na ulicę, tylko po co ? Bóg takich obrońców nie potrzebuje. On potrzebuje moralności na codzień, bycia uczciwym wobec Dekalogu na codzień, a nie od święta.
      pozdrawiam,
      • Daniel
        09.08.2011 21:02
        Zgadzam się.Trzeba postawić na moralność,na życie nią na codzień.Nie ma co do tego żadnych wątpliwości.
        doceń 6
        0
      • owieczka
        11.08.2011 07:49
        Piotrze drogi,
        na co dzień pisze się oddzielnie, ale na co dzień najlepiej by było, żeby rządzący nie oddzielali stosowania Dekalogu w domu od zupełnie inaczej rozumianego Dekalogu w ławach sejmowych (szczególnie jeśli chodzi o piąte przykazanie).
        doceń 6
        0
      • piotrp
        12.08.2011 12:37
        Witam Cię droga Owieczko,

        dziękuję za głos w obronie Dekalogu. Dodam tylko, że każdy odpowiada osobiscie przed Bogiem, czy jest wobec tego prawa uczciwy w poniedziałek, w piątek, czy w niedzielę, itd. Dotyczy to także polityków. Nie nam się nad tym zastanawiać, bo wnętrze każdego człowieka zna tylko Pan Bóg.
        pozdrawiam,

        ps.
        moim zdaniem, Owieczko słowa: codzień, codziennie, pisze się jednak razem, chyba, że coś się zmieniło ?
        doceń 0
        0
      • owieczka
        12.08.2011 13:51
        Witaj Piotrze,
        ja jednak wnikliwie przyjrzę się przed wyborami, na to, co będą mieli do zaproponowania politycy, także w sprawach dotyczących Dekalogu i jak go rozumieją.

        A co do pułapek ortografii polskiej, to wg słowników poprawna pisownia wygląda tak: "na co dzień" i "codziennie".

        Również pozdrawiam.
        doceń 7
        0
  • Stanisław_Miłosz
    11.08.2011 01:28

    Tak Georg, ten "rząd" ma stanowisko (w sprawie Polski od 4 lat) nie "jakieś", lecz bardzo wyraziste! Dokładnie takie stanowisko jak Jaś-pierwszoklasista z dowcipu w którym pani prosi by powiedział wierszyk z wyrazami na "p". Co więcej, z powodzeniem przy powszechnym aplauzie (jak dowodzą sondaże i nie tylko) je wyraża czynami i zaniechaniami.

     

    doceń 5
  • Malina
    12.08.2011 16:16
    To żałosne, jak nasi politycy unikają opowiedzenia się za życiem. Boją się stwierdzić publicznie, że poczęte dziecko jest człowiekiem i ma prawo żyć, także wtedy, gdy jest chore albo ma tatusia gwałciciela?
    • lew1
      13.08.2011 14:13
      To żałosne Malina,że oczekujesz od rządu podejmowania decyzji moralnych za obywateli.Żadna nawet najbardziej restrykcyjna ustawa nie zniweluje podziemia aborcyjnego,korzystania z tych usług w kraju lub za granicą zależy od sumienia matki.Dotychczasowa kompromisowa była akceptowana przez obywateli. Inicjowanie dyskusji w okresie kampanii wyborczej jest zabiegiem czysto politycznym.Narzucanie innym nawet najbardziej wzniosłych ideałów za pomocą ustawy jest moralnym błędem.
      lew1
      • Malina-m3
        13.08.2011 15:54
        Malina-m3
        Kolego, nie jest błędem prawna ochrona ludzkiego życia - zwłaszcza wtedy, gdy jest ono najbardziej bezbronne i zależne od matki. Nie jest też błędem konsekwentna służba zdrowiu i życiu, która jest powinnością lekarza, a przeciwstawianie się kulturze śmierci. Gwoli informacji: to na mój post odpowiedziałeś, tylko założyłam już konto.
        doceń 1
        0
    • piotrp
      13.08.2011 19:19
      Malina, także-m3
      całe miesiące na tym portalu trwa już dyskusja na ten temat. Odsyłam cię do niektórych artykułów i dyskusji, które się odbyły, tam się dowiesz wiele na ten teamt.

      Dodam tylko, że w 1993 roku politycy, wśród których byłem i ja, opowiedzieli się za życiem i uchwalili, po 45 latach komuny ustawę, która do dziś dobrze służy ochronie życia nienarodzonych. Dziś nie potrzeba żadnego całkowitego zakazu aborcji, potrzeba za to ludzi sumienia.
      pozdrawiam,


      • Malina-m3
        13.08.2011 20:54
        Malina-m3

        Wiem o tej dyskusji - na temat niepodlegający dyskusji. Dziwię się, jak można z takim uporem bronić "kompromisu", który pozwala na zabijanie niewinnych i bezbronnych, albo wbrew logice i nauce twierdzić, że poczęte dziecko nie jest człowiekiem i nie ma prawa żyć. Zgadzam się, że potrzeba ludzi sumienia. Tacy ludzie szanują każde ludzkie życie, także obciążone chorobą czy będące owocem gwałtu. Zła nie pokona się złem, piotrzep, a dzieciobójstwo zawsze jest wielkim złem!

        doceń 0
        0
      • piotrp
        13.08.2011 22:05
        Wybacz Malina-m3,
        ale to nie kompromis zabija tylko konkretni ludzie. Jestem za tym, aby wybierali życie. Ale człowiek sam jest przed Bogiem odpowiedzialny za swoje czyny.
        pozdrawiam,
        doceń 0
        0
      • Malina-m3
        14.08.2011 13:56
        Malina-m3
        Nie pisałam: zabija, lecz: Pozwala na zabijanie. A zgoda na zabijanie także jest złem!
        doceń 0
        0
  • Waldek Wasiewicz
    14.08.2011 15:34
    Sprawa aborcji dla wszystkich liderów partii będących w obecnym składzie Sejmu w tym i dla rządu jest przeszkodą w osiąganiu dobrych wyników sondażowych. Rząd właśnie ze względów wyborczych wyklucza konstytucyjne prawo do życia. Więc mamy do czynienia z powtórką z okresu kiedy został odrzucony projekt Marszałka Sejmu Marka Jurka. Dlatego stawiam na Prawicę Marka Jurka ponieważ nie chcę być zdechłą rybą płynącą z prądem.
    doceń 0
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy