Gdynia stawia na biznes!

Dariusz Olejniczak

|

Gość Gdański 48/2013

publikacja 28.11.2013 00:00

Czego potrzebuje początkujący przedsiębiorca, oprócz dobrego pomysłu na biznes?

Jedno ze szkoleń organizowanych przez GCWP Jedno ze szkoleń organizowanych przez GCWP
zdjęcia GCWP

Ważne są przepisy prawa i umiejętność zarządzania firmą i taką wiedzę mogli zdobyć uczestnicy Gdyńskiego Tygodnia Przedsiębiorczości, który trwał od 18 do 24 listopada. Instytucją organizującą to wydarzenie już po raz szósty było Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, a za temat wiodący całego cyklu imprez w ramach Tygodnia uznano przedsiębiorczość internetową – e-biznes, marketing sieciowy i handel w internecie. – Jako że organizowaliśmy tę imprezę po raz kolejny, wiedzieliśmy, jakie są oczekiwania i potrzeby lokalnych przedsiębiorców – wyjaśnia Monika Antokowiak z GCWP, koordynująca akcję. – Przeprowadziliśmy na przykład warsztaty i wykłady z zakresu sprzedaży internetowej. Radcy prawni i przedstawiciele biur rachunkowych mówili podczas spotkań o korzyściach i zagrożeniach związanych z tą formą przedsiębiorczości. Udzielali porad, jak ich uniknąć. Jak zapewnia nasza rozmówczyni, frekwencja podczas tych spotkań była bardzo duża. Podobnie zresztą jak w czasie cyklicznych warsztatów realizowanych przez cały rok. Tydzień Przedsiębiorczości miał w Gdyni szczególny wymiar ze względu na innowacyjne podejście władz miasta do zagadnień związanych z lokalnym biznesem.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.